DERS AKIŞI
HaftaKonularÖn Hazırlık Yöntem
1 Çocuk ve Ergen Ruhsal bozukluklarda Gözlem ve öykü alma, ruhsal muayene (genel görünüm, konuşma, bilişsel, düşünce, duygudurum-duygulanım, motor süreci vs.) Konuya ilişkin kaynakların okunması Anlatım
Soru-Cevap
Gösteri
2 Çocuk ve Ergen Ruhsal bozukluklarda Gözlem ve öykü alma, ruhsal muayene (genel görünüm, konuşma, bilişsel, düşünce, duygudurum-duygulanım, motor süreci vs.) Konuya ilişkin kaynakların okunması
3 Çocuk ve Ergen Görüşme ve iletişim ilkeleri Konuya ilişkin kaynakların okunması
4 Çocuk ve Ergen Görüşme ve iletişim ilkeleri Konuya ilişkin kaynakların okunması
5 Çocuk ve Ergen Ruhsal bozukluklarda tanı ve sınıflama (ICD-10, DSM-IV-V) Konuya ilişkin kaynakların okunması
6 Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Konuya ilişkin kaynakların okunması
7 Davranım Bozukluğu Dürtüsellik, Karşıt Olma Karşı Gelme Konuya ilişkin kaynakların okunması
8 Ara Sınav Dersin Konularına ilişkin kaynakların okunması Yazılı Sınav
9 Zihinsel Özür Konuya ilişkin kaynakların okunması
10 Otizm Spektrum Bozukluğu Konuya ilişkin kaynakların okunması
11 Otizm Spektrum Bozukluğu Konuya ilişkin kaynakların okunması
12 Korunmaya Muhtaç Çocuklar Konuya ilişkin kaynakların okunması
13 Çocukluk çağı Bipolar ve İlişkili Bozukluklar Konuya ilişkin kaynakların okunması
14 Çocuk ve Ergenlerde Madde Kullanımını Önlemeye Yönelik Koruyucu ve Destekleyici Uygulamalar Konuya ilişkin kaynakların okunması
15 Dersin değerlendirmesi Derse ilişkin tüm konuların gözden geçirilmesi
16-17 Yarıyıl Sonu Sınavları Derse ilişkin kaynakların okunması Yazılı Sınav

KAYNAKLAR
Ders Notu
Diğer Kaynaklar