DERS AKIŞI
HaftaKonularÖn Hazırlık Yöntem
1 Tanışma, Dersin içeriği üzerine bilgilenme. Örnek İnceleme, Araştırma
2 Reklam Çözümlemesine Giriş Örnek İnceleme, Araştırma
3 Başarılı bir reklam kampanyasının ilkeleri. Örnek İnceleme, Araştırma
4 Reklam kampanyalarında ikna yöntemleri. Örnek İnceleme, Araştırma
5 Reklamlarda mizah, duygu ve absürtlük kullanımı ve etkileri. Örnek İnceleme, Araştırma
6 Hedef kitle, mecra ve ürün kategorisi açısından reklam kampanyaları analizi. Örnek İnceleme, Araştırma
7 Reklamlarda medya seçiminin stratejiye etkisini ortaya çıkarma Örnek İnceleme, Araştırma
8 Ara Sınav Soru Hazırlama
9 Reklam kampanyaları analizinde kullanılan yöntemler Örnek İnceleme, Araştırma
10 Geleneksel reklam kampanyalarının analizi. Örnek İnceleme, Araştırma
11 Dijital reklam kampanyalarının analizi. Örnek İnceleme, Araştırma
12 Sosyal reklam kampanyaları analizi Örnek İnceleme, Araştırma
13 Politik ve uluslararası reklam kampanyaları analizi. Örnek İnceleme, Araştırma
14 Öğrenci sunumları I. Örnek İnceleme, Uygulama, Araştırma
15 Öğrenci sunumları II. Örnek İnceleme, Uygulama, Araştırma
16-17 Final Sınavı Soru Hazırlama

KAYNAKLAR
Ders Notu
Diğer Kaynaklar