DERS BİLGİLERİ
Ders Kodu Yarıyıl Ders Süresi Kredi AKTS
İngilizce II UIN   102 2 2 2 2

Ön Koşul Dersleri Yok
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar None

Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü
Dersi Verenler
OkutmanELA GÜRSOY1. Öğretim Grup:A
 
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı
Ders, öğrencilerin basit bir dil kullanarak özgeçmişi ve yakın çevresi hakkında bilgi verebilmelerine, anlık gereksinimlerini karşılayabilmelerine, bildiği, alışılmış konularda doğrudan bilgi alışverişinde bulunarak basit düzeyde iletişim kurabilmelerine, kişisel, aile, alışveriş, iş ve yakın çevre ile ilgili konularda çok sık kullanılan temel deyimleri ve cümleleri kullanabilmelerine zemin hazırlayacaktır.
Dersin İçeriği
Bu ders temel düzeyde İngilizce dilbilgisi ile birlikte okuma- anlama, yazma, dinleme-anlama ve konuşma becerilerinin öğretimini içerir.

Dersin Öğrenme Kazanımları
1) 1- Basit bir dille öz geçmişi ve yakın çevresi hakkında bilgi verebilecek.
2) 2- Kişisel, aile, gibi gündelik konularda bilgi alışverişinde bulunabilecek.
3) 3- Basit, kısa okuma parçalarını yorumlayıp soruları yanıtlayabilecek.
4) 4-Kişisel yaşamı, özgeçmişi gibi konularda basit kısa yazılar yazabilecek.


DERSİN PROGRAM KAZANIMLARINA KATKISI
NoTemel öğrenme KazanımlarıKatkı Düzeyi
12345
1
Orta Öğretimde kazandırılan matematik bilgilerini teorik temellere dayandırarak ispat eder.
2
Cebir, Analiz ve Topolojinin temel kavramlarının önemini farkeder.
3
Matematiksel akıl yürütme olgunluğu kazanarak matematiksel ispatlar geliştirir ve yazar
4
Matematiğin temel teorilerini düzgün ve doğru olarak hem yazılı hem de sözlü olarak ifade eder
5
Matematiğin farklı alanları arasındaki ilişkinin ve diğer disiplinlerle olan bağlantısının farkına varır.
6
Herhangi bir problem için model oluştururken nesneler arasındaki ilişkileri en anlaşılır bir şekilde ifade eder.
7
Formül, grafik, tablo ve şema gibi matematiksel modelleri çizer ve açıklar
8
Karşılaştığı problemleri matematiksel olarak yeniden düzenleme, analiz etme ve modelleme yeteneğine sahip olur.
9
Bilgisayar programlama dillerinden en az birini bilir.
10
Problem çözmede bilimsel yöntemleri ve uygun teknolojileri etkin olarak kullanma becerisine sahip olur.
11
Matematiksel kavramları anlayabilecek, meslektaşları ile iletişim kurabilecek yabancı dil bilgisine sahip olur.
12
Mesleki gelişimlerinin yanı sıra ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, kültürel, sanatsal ve sosyal alanlarda eğitim gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirir
13
Programlama tekniklerini bilir ve proğram yapabilme yetenegine sahip olur
14
Gerek bağımsız gerekse grup olarak matematik çalışma yeteneğine sahip olur.

DERS AKIŞI
HaftaKonularÖn Hazırlık Yöntem
1 Gereklilik, zorunluluk, tavsiye, rica kalıpları Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Anlatım
Tartışma
Grup Çalışması
Rol Oynama
Gösteri
Beyin Fırtınası
2 Gereklilik, zorunluluk, tavsiye, rica kalıplarının olumlu-olumsuz yapıda ve soru yapısında kullanımı Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Anlatım
Tartışma
Grup Çalışması
Rol Oynama
Gösteri
Beyin Fırtınası
3 Eşitlik, farklılık anlamında karşılaştırma yapılarının olumlu-olumsuz yapıda ve soru yapısında kullanımı Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Anlatım
Tartışma
Grup Çalışması
Rol Oynama
Gösteri
Beyin Fırtınası
4 Geniş zaman kipinin olumlu-olumsuz yapıda kullanımı Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Anlatım
Tartışma
Grup Çalışması
Rol Oynama
Gösteri
Beyin Fırtınası
5 Geniş zaman kipi; soru yapıları, zaman zarfları Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Anlatım
Tartışma
Grup Çalışması
Rol Oynama
Gösteri
Beyin Fırtınası
6 Şimdiki zaman yapısının olumlu-olumsuz yapıda ve soru yapısında kullanımı Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Anlatım
Tartışma
Grup Çalışması
Rol Oynama
Gösteri
Beyin Fırtınası
7 Şimdiki zaman; soru yapıları, zaman zarfları Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Anlatım
Tartışma
Grup Çalışması
Rol Oynama
Gösteri
Beyin Fırtınası
8 Arasınav
9 Gelecek zaman kiplerinin olumlu-olumsuz yapıda ve soru yapısında kullanımı Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Anlatım
Tartışma
Grup Çalışması
Rol Oynama
Gösteri
Beyin Fırtınası
10 Gelecek zaman kipleri; soru yapıları, zaman zarfları Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Anlatım
Tartışma
Grup Çalışması
Rol Oynama
Gösteri
Beyin Fırtınası
11 Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Anlatım
Tartışma
Grup Çalışması
Rol Oynama
Gösteri
Beyin Fırtınası
12 Geçmiş zamanın olumlu-olumsuz yapıda ve soru yapısında kullanımı Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Anlatım
Tartışma
Grup Çalışması
Rol Oynama
Gösteri
Beyin Fırtınası
13 Geçmiş zaman ; düzensiz filler, soru yapıları, zaman zarfları Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Anlatım
Tartışma
Grup Çalışması
Rol Oynama
Gösteri
Beyin Fırtınası
14 Geçmiş zamanın hikayesinin olumlu-olumsuz yapıda ve soru yapısında kullanımı Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Anlatım
Tartışma
Grup Çalışması
Rol Oynama
Gösteri
Beyin Fırtınası
15 Tercih anlamlı kalıpların olumlu-olumsuz yapıda ve soru yapısında kullanımı Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Anlatım
Tartışma
Grup Çalışması
Rol Oynama
Gösteri
Beyin Fırtınası
16-17 Final Sınavı

KAYNAKLAR
Ders Notu
Diğer Kaynaklar