DERS AKIŞI
HaftaKonularÖn Hazırlık Yöntem
1 Pazarlamanın Tanımı ve Gelişimi Kaynaklardaki ilgili bölümlerin okunması
2 Pazarlamanın Tanımı ve Gelişimi Kaynaklardaki ilgili bölümlerin okunması
3 Stratejik Planlama: Pazarlama Planı Geliştirme ve Uygulaması Kaynaklardaki ilgili bölümlerin okunması
4 Stratejik Planlama: Pazarlama Planı Geliştirme ve Uygulaması Kaynaklardaki ilgili bölümlerin okunması
5 Pazarlama Çevresi Kaynaklardaki ilgili bölümlerin okunması
6 Pazarlama Çevresi Kaynaklardaki ilgili bölümlerin okunması
7 Pazarlama Araştırması Kaynaklardaki ilgili bölümlerin okunması
8 Ara Sınav Sınava hazırlık
9 Tüketici Davranışları ve Karar Verme Kaynaklardaki ilgili bölümlerin okunması
10 Tüketici Davranışları ve Karar Verme Kaynaklardaki ilgili bölümlerin okunması
11 Örgütsel Pazarlar ve Satın Alma Kaynaklardaki ilgili bölümlerin okunması
12 Örgütsel Pazarlar ve Satın Alma Kaynaklardaki ilgili bölümlerin okunması
13 Pazar Hedeflemesi Kaynaklardaki ilgili bölümlerin okunması
14 Pazar Hedeflemesi ve Bölümlemesi (Segmentasyon) Kaynaklardaki ilgili bölümlerin okunması
15 Pazar Bölümlemesi (Segmentasyon) Kaynaklardaki ilgili bölümlerin okunması
16-17 Yarıyıl Sonu Sınavları Sınava hazırlık

KAYNAKLAR
Ders Notu
Diğer Kaynaklar