DERS BİLGİLERİ
Ders Kodu Yarıyıl Ders Süresi Kredi AKTS
Grafik ve Animasyon-II * BPP   215 3 2 2.5 4

Ön Koşul Dersleri
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar None

Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Önlisans
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü
Dersi Verenler
Öğr. Gör.MEHMET İSMAİL SOLMAZ1. Öğretim Grup:A
Öğr. Gör.MEHMET İSMAİL SOLMAZ1. Öğretim Grup:B
Öğr. Gör.MEHMET İSMAİL SOLMAZ1. Öğretim Grup:C
ZEYNEL GİRENTE2. Öğretim Grup:A
Öğr. Gör.MEHMET İSMAİL SOLMAZ2. Öğretim Grup:B
Öğr. Gör.MEHMET İSMAİL SOLMAZ2. Öğretim Grup:C
 
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı
Temel animasyon becerisi kazandırma.
Dersin İçeriği
Temel animasyon bilgisi, Kare kare animasyonlar Ara doldurma işlemleri ileri animasyon teknikleri Action Script kodlama

Dersin Öğrenme Kazanımları
-


DERSİN PROGRAM KAZANIMLARINA KATKISI
NoTemel öğrenme KazanımlarıKatkı Düzeyi
12345
1
Bilgisayar yazılımı ve donanımı açıklama.
2
Bilgisayar Teknolojileri ve Programlama alanında tanımı iyi yapılmış problemlerin çözümü için gerekli olan veri ve donanımı tanımlama.
X
3
Bilgisayar ve bilgisayar ağı ile ilgili gelişmeleri bilimsel yöntem ve teknikleri kullanarak çok yönlü değerlendirme.
4
Bilgisayarda karşılaşılan basit yazılım ve donanım arızalarını açıklama.
5
Bilgisayar Teknolojileri ve Programlama alanında tanımı iyi yapılmış problemlerin çözümü için gerekli olan yöntemleri açıklama.
X
6
Bilgi teknolojilerinin öğretim yöntem, teknik ve stratejilerini açıklama.
X
7
Öğrencilerde eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme ve problem çözme becerilerinin gelişimi için uygun yöntem ve teknikleri kullanma.
8
Bilgisayarda karşılaşılan basit yazılım ve donanım arızalarını ve uzmanlık gerektirmeyen sorunların çözümünü planlama.
9
Sözel, sayısal ve grafiksel anlatımla uygun teknikleri kullanma.
X
10
Bilgi teknolojilerini öğrenme ve öğrenimi planlama sürecinde etkili olarak kullanma.
11
Öğrencilerin bireysel, sosyal, kültürel farklılıklarını, özel ilgi ve gereksinimlerini dikkate alarak uygun eğitim ortamları düzenleyerek öğrenen merkezli bir öğretim için regekli yöntem ve teknikleri etkili bir şekilde kullanma.
12
Karşılaştığı sorunların çözümünde bireysel ve ekip olarak sorumluluk alma.
13
Kamu ve özel sektör alanlarına karşı sorumlu bir yurttaş olma.
14
Kendi kendine öğrenme becerisi kazanarak, öğrendiği bilgileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirme.
15
Bilgisayar Teknolojileri ve Programlama alanında bağımsız olarak öğrenmeyi ve öğrendiklerini değerlendirme.
16
Öğrenci, öğretmen, okul yönetimi, iş veren ve müşterilerle sağlıklı iletişim kurma.
17
Bilgisayar ve iletişim teknolojilerini etkili kullanma.
18
Kendi mesleki performansı üzerinde düşünme ve gelişimi için girişimde bulunma.
19
Çevresinde olan bilimsel, mesleki, sanatsal olayları güncel olarak izleme.

DERS AKIŞI
HaftaKonularÖn Hazırlık Yöntem
1 Temel animasyon bilgisi KONULARIN OKUNMASI
2 Sahne ayarları KONULARIN OKUNMASI
3 Çizim teknikleri KONULARIN OKUNMASI
4 Kare kare animasyon KONULARIN OKUNMASI
5 Hareket aradoldurma KONULARIN OKUNMASI
6 Şekil aradoldurma KONULARIN OKUNMASI
7 Yayınlama seçenekleri KONULARIN OKUNMASI
8 Ara Sınav KONULARIN OKUNMASI
9 Semboller KONULARIN OKUNMASI
10 Semboller KONULARIN OKUNMASI
11 Ters Kinematik KONULARIN OKUNMASI
12 Action Script giriş KONULARIN OKUNMASI
13 Temel fonksiyonlar KONULARIN OKUNMASI
14 Animasyon kontrolleri KONULARIN OKUNMASI
15 Sembollerle çalışma KONULARIN OKUNMASI
16-17 Yarıyıl Sonu Sınavları KONULARIN OKUNMASI

KAYNAKLAR
Ders Notu
Diğer Kaynaklar