DERS AKIŞI
HaftaKonularÖn Hazırlık Yöntem
1 Pazarlama iletişimine giriş Konunun ders notlarından okunması
2 Pazarlama iletişimindeki gelişmeler Konunun ders notlarından okunması
3 Bütünleşik pazarlama iletişimi Konunun ders notlarından okunması
4 Ürün ve ürünün iletişim boyutu Konunun ders notlarından okunması
5 Ambalaj ve ambalajın iletişim boyutu Konunun ders notlarından okunması
6 Dağıtım ve pazarlama iletişimi Konunun ders notlarından okunması
7 Fiyatın iletişim boyutu Konunun ders notlarından okunması
8 Ara Sınav
9 İnternette pazarlama süreci Konunun ders notlarından okunması
10 Pazarlama iletişimi planlama süreci Konunun ders notlarından okunması
11 Hedef kitlenin seçimi Konunun ders notlarından okunması
12 Mesaj ve medya stratejisinin belirlenmesi Konunun ders notlarından okunması
13 Pazarlama iletişimi bütçesinin belirlenmesi Konunun ders notlarından okunması
14 Pazarlama iletişimi etkinliklerinin örgütlenmesi Konunun ders notlarından okunması
15 Pazarlama İletişimi ve Etik Konunun ders notlarından okunması
16-17 Final Sınavı

KAYNAKLAR
Ders Notu
Diğer Kaynaklar