DERS BİLGİLERİ
Ders Kodu Yarıyıl Ders Süresi Kredi AKTS
Pazarlamada İletişim Teknikleri * PZR   259 3 2 2 3

Ön Koşul Dersleri
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar None

Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Önlisans
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü
Dersi Verenler
Öğr. Gör.SADIK EREN1. Öğretim Grup:A
Öğr. Gör.SADIK EREN2. Öğretim Grup:A
 
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı
Öğrencilerin, iletişim, pazarlama iletişimi kavram ve süreçleri, pazarlama karması unsurları ve pazarlama iletişimi hakkında bilgi edinmeleri, pazarlama iletişimi etkinliklerini planlayarak mesaj ve medya stratejisi tekniklerini öğrenmeleri amaçlanmaktadır.
Dersin İçeriği
1 Pazarlama iletişimine giriş 2 Pazarlama iletişimindeki gelişmeler 3 Bütünleşik pazarlama iletişimi 4 Ürün ve ürünün iletişim boyutu 5 Ambalaj ve ambalajın iletişim boyutu 6 Dağıtım ve pazarlama iletişimi 7 Fiyatın iletişim boyutu 8 İnternette pazarlama süreci 9 Pazarlama iletişimi planlama süreci 10 Hedef kitlenin seçimi 11 Mesaj ve medya stratejisinin belirlenmesi 12 Pazarlama iletişimi bütçesinin belirlenmesi 13 Pazarlama iletişimi etkinliklerinin örgütlenmesi 14 Pazarlama iletişimi ve etik

Dersin Öğrenme Kazanımları
-


DERSİN PROGRAM KAZANIMLARINA KATKISI
NoTemel öğrenme KazanımlarıKatkı Düzeyi
12345

DERS AKIŞI
HaftaKonularÖn Hazırlık Yöntem
1 Pazarlama iletişimine giriş Konunun ders notlarından okunması
2 Pazarlama iletişimindeki gelişmeler Konunun ders notlarından okunması
3 Bütünleşik pazarlama iletişimi Konunun ders notlarından okunması
4 Ürün ve ürünün iletişim boyutu Konunun ders notlarından okunması
5 Ambalaj ve ambalajın iletişim boyutu Konunun ders notlarından okunması
6 Dağıtım ve pazarlama iletişimi Konunun ders notlarından okunması
7 Fiyatın iletişim boyutu Konunun ders notlarından okunması
8 Ara Sınav
9 İnternette pazarlama süreci Konunun ders notlarından okunması
10 Pazarlama iletişimi planlama süreci Konunun ders notlarından okunması
11 Hedef kitlenin seçimi Konunun ders notlarından okunması
12 Mesaj ve medya stratejisinin belirlenmesi Konunun ders notlarından okunması
13 Pazarlama iletişimi bütçesinin belirlenmesi Konunun ders notlarından okunması
14 Pazarlama iletişimi etkinliklerinin örgütlenmesi Konunun ders notlarından okunması
15 Pazarlama İletişimi ve Etik Konunun ders notlarından okunması
16-17 Final Sınavı

KAYNAKLAR
Ders Notu
Diğer Kaynaklar