DERS BİLGİLERİ
Ders Kodu Yarıyıl Ders Süresi Kredi AKTS
Elektronik Pazarlama * PZR   258 4 2 2 2

Ön Koşul Dersleri
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar None

Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Önlisans
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü
Dersi Verenler
Öğr. Gör.ARZU SANDALLIOĞLU1. Öğretim Grup:A
Öğr. Gör.ARZU SANDALLIOĞLU2. Öğretim Grup:A
 
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı
Elektronik pazarlamanın ortamları, yöntemleri ve kullanılan araçlar.Elektronik pazarlamada pazarların bölümlendirilmesi, hedef pazarların belirlenmesi ve bu pazarlara uygun pazarlama politikaların oluşturulması ve geliştirilmesi
Dersin İçeriği
İnternetin gelişimi, internetin pazarlama açısından sağladığı fırsatlar, internet ortamında pazarlama faaliyetlerinin nasıl yapıldığı, elektronik pazarlama ile ilgili oluşabilecek sorunlar ve çözüm yolları, internet ortamında reklam ve satış yapabilme stratejileri

Dersin Öğrenme Kazanımları
-


DERSİN PROGRAM KAZANIMLARINA KATKISI
NoTemel öğrenme KazanımlarıKatkı Düzeyi
12345

DERS AKIŞI
HaftaKonularÖn Hazırlık Yöntem
1 İnternetin Gelişimi ve Pazarlama Aracı Olarak Kullanımı Konunun kaynak kitaplarından okunması
2 İnternette Pazarlamanın Tanımı, Kapsamı ve Gelişimi Konunun kaynak kitaplarından okunması
3 İnternette Pazarlama ve Çevresi Konunun kaynak kitaplarından okunması
4 İnternette Pazarlama Araştırması Konunun kaynak kitaplarından okunması
5 İnternette Tüketici Davranışları Konunun kaynak kitaplarından okunması
6 İnternet Ortamında Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Şeçme Konunun kaynak kitaplarından okunması
7 E-Ürün Konunun kaynak kitaplarından okunması
8 Vize Sınavı Vize Sınavı
9 E-Fiyat Konunun kaynak kitaplarından okunması
10 E- Tutundurma Konunun kaynak kitaplarından okunması
11 E-Dağıtım ve E-Lojistik Konunun kaynak kitaplarından okunması
12 İnternette Marka ve Konumlandırma Konunun kaynak kitaplarından okunması
13 İnternette Pazarlamada Etik ve Güvenlik Konunun kaynak kitaplarından okunması
14 İnternet üzerinde pazarlamanın üstünlükleri ve zayıf yanları Konunun kaynak kitaplarından okunması
15 Elektronik pazarlamada karşılaşılan sorunlar Konunun kaynak kitaplarından okunması
16-17 Final Sınavı Final Sınavı

KAYNAKLAR
Ders Notu
Diğer Kaynaklar