DERS BİLGİLERİ
Ders Kodu Yarıyıl Ders Süresi Kredi AKTS
Müşteri İlişkileri Yönetimi * BYA   264 4 2 2 3

Ön Koşul Dersleri
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar None

Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Önlisans
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Koordinatörü
Dersi Verenler
Öğr. Gör.ÜNAL BALCI1. Öğretim Grup:A
Öğr. Gör.ÜNAL BALCI2. Öğretim Grup:A
 
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı
Bu ders ile öğrenci Müşteri ilişkilerini yönetebilme yeterlikleri kazanacaktır.
Dersin İçeriği
Bu dersin içeriğinde müşteriler ile iletişim; müşterileri sınıflandırmak; müşteri değeri yaratmak; müşteri memnuniyeti; müşteri şikayetleri konuları yer almaktadır.

Dersin Öğrenme Kazanımları
-


DERSİN PROGRAM KAZANIMLARINA KATKISI
NoTemel öğrenme KazanımlarıKatkı Düzeyi
12345

DERS AKIŞI
HaftaKonularÖn Hazırlık Yöntem
1 Müşteri ve müşteri ilişkileri kavramı Konunun ders notlarından okunması
2 Müşteri ilişkilerini geliştirebilme ve pazarlama anlayışındaki değişimler Konunun ders notlarından okunması
3 Müşteri ilişkilerini geliştirebilme ve pazarlama anlayışındaki değişimler Konunun ders notlarından okunması
4 Müşteri yaşam boyu değeri Konunun ders notlarından okunması
5 İşletmelerin müşteriye yönelik değer yaratma alternatifleri Konunun ders notlarından okunması
6 Müşteri şikayetlerinin dikkate alınması Konunun ders notlarından okunması
7 İletişim biçimleri Konunun ders notlarından okunması
8 Ara sınav
9 Müşterilerle iletişim Konunun ders notlarından okunması
10 Müşterilerle iletişimde satış gücünün rolü Konunun ders notlarından okunması
11 Müşteri hizmeti Konunun ders notlarından okunması
12 Müşteri hizmeti Konunun ders notlarından okunması
13 Müşteri memnuniyeti ve bağlılığı Konunun ders notlarından okunması
14 Müşteri memnuniyet ölçümü Konunun ders notlarından okunması
15 Genel değerlendirme Konunun ders notlarından okunması
16-17 Final Sınavı

KAYNAKLAR
Ders Notu
Diğer Kaynaklar