Genel Bilgi
Kod | YLKMT701 |
Ad | Tez Çalışması |
Dönem | 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı |
Yarıyıl | . Yarıyıl |
Süre (T+U) | 0-0 (T-U) (17 Hafta) |
AKTS | 24 AKTS |
Yerel Kredi | 0 Yerel Kredi |
Eğitim Dil | Türkçe |
Seviye | Yüksek Lisans Dersi |
Tür | Tez Çalışması |
Öğretim Şekli | Yüz Yüze Öğretim |
Bilgi Paketi Koordinatörü | Prof. Dr. EMEL YILDIZ |
Dersin Amacı / Hedefi
Belirlenen çalışma konusunun laboratuvar uygulamaları
Dersin İçeriği
Anabilim dalı ile ilgili konu belirleme
Dersin Ön Koşulu
Yok
Kaynaklar
Notlar
Dersin Öğrenme Çıktıları
Sıra | Dersin Öğrenme Çıktıları |
---|---|
ÖÇ01 | Bilimsel bir çalışmanın yapılması hakkında bilgi kazanır |
Program Öğrenme Çıktıları ile İlişkisi
Sıra | Tür | Program Öğrenme Çıktıları | Duzey |
---|---|---|---|
PÖÇ01 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Kimya alanında araştırma yaparak bilgiye ulaşır, bilgiyi değerlendirir ve yorumlar. | 4 |
PÖÇ02 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Kimya alanında uygulanan teknik ve yöntemler hakkında kapsamlı bilgi sahibidir. | 4 |
PÖÇ03 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Alanında yeni ve gelişmekte olan uygulamaların farkında olur, inceleme, öğrenme ve uygulama yetkinliği kazanır. | 4 |
PÖÇ04 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Kurumsal modelleme ve deneysel esaslı araştırmaları tasarlar ve karşılaşılan sorunları çözümler. | |
PÖÇ05 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Kendi alanında bilimsel gelişmeleri takip eder. | 4 |
PÖÇ06 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Bilimsel bir çalışmayı planlar ve sürdürebilir. | 5 |
PÖÇ07 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Yeni durumlara uyum ve sorun çözebilme becerisi kazanır. | |
PÖÇ08 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Alanında yeni teknolojiye ulaşır. | 4 |
PÖÇ09 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Alanında bağımsız ve takımlarda çalışma ve sorumluluk alma yetkinliği kazanır. | |
PÖÇ10 | Beceriler - Bilişsel, Uygulamalı | Alanında yönlenmeleri izler, karmaşık durumlarda çözümlenme yetkinliği kazanır. | 4 |
PÖÇ11 | Yetkinlikler - Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Çalışmalarının sonuçlarını yazılı ve sözlü olarak sunar. Çevre sorunlarına bilimsel yaklaşır. | |
PÖÇ12 | Yetkinlikler - Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri gözetir. | 5 |
PÖÇ13 | Yetkinlikler - Öğrenme Yetkinliği | Yaşam alanları ve koşullarını ilgilendiren sorunlara bilimsel yaklaşımlarda bulunarak çözüm üretir, bulunduğu çevreyi bilgilendirerek bilinçlendirir. | 3 |
Haftalık Akış
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Yöntemler |
---|---|---|---|
1 | Tez çalışması | Literatür taraması | Öğretim Yöntemleri: Deney / Laboratuvar |
2 | Tez çalışması | Literatür taraması | Öğretim Yöntemleri: Deney / Laboratuvar |
3 | Tez çalışması | Literatür taraması | Öğretim Yöntemleri: Deney / Laboratuvar |
4 | Tez çalışması | Literatür taraması | Öğretim Yöntemleri: Deney / Laboratuvar |
5 | Tez çalışması | Literatür taraması | Öğretim Yöntemleri: Deney / Laboratuvar |
6 | Tez çalışması | Literatür taraması | Öğretim Yöntemleri: Deney / Laboratuvar |
7 | Tez çalışması | Literatür taraması | Öğretim Yöntemleri: Deney / Laboratuvar |
8 | Ara Sınavlar | Literatür taraması | Ölçme Yöntemleri: Performans Değerlendirmesi |
9 | Tez çalışması | Literatür taraması | Öğretim Yöntemleri: Deney / Laboratuvar |
10 | Tez çalışması | Literatür taraması | Öğretim Yöntemleri: Deney / Laboratuvar |
11 | Tez çalışması | Literatür taraması | Öğretim Yöntemleri: Deney / Laboratuvar |
12 | Tez çalışması | Literatür taraması | Öğretim Yöntemleri: Deney / Laboratuvar |
13 | Tez çalışması | Literatür taraması | Öğretim Yöntemleri: Deney / Laboratuvar |
14 | Tez çalışması | Literatür taraması | Öğretim Yöntemleri: Deney / Laboratuvar |
15 | Tez çalışması | Literatür taraması | Öğretim Yöntemleri: Deney / Laboratuvar |
16 | Yarıyıl Sonu Sınavları | Literatür taraması | Ölçme Yöntemleri: Performans Değerlendirmesi |
17 | Yarıyıl Sonu Sınavları | Literatür taraması | Ölçme Yöntemleri: Performans Değerlendirmesi |