Genel Bilgi
Kod | DTT710 |
Ad | Uzmanlık Alan Dersi |
Dönem | 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı |
Dönem | Güz ve Bahar |
Süre (T+U) | 0-0 (T-U) (17 Hafta) |
AKTS | 5 AKTS |
Yerel Kredi | 0 Yerel Kredi |
Eğitim Dil | Türkçe |
Seviye | Yüksek Lisans Dersi |
Tür | Uzmanlik Alan |
Öğretim Şekli | Yüz Yüze Öğretim |
Bilgi Paketi Koordinatörü | Prof. Dr. NURİ SELİM KADIOĞLU |
Dersin Öğretim Elemanı |
Prof. Dr. NURİ SELİM KADIOĞLU
(A Grubu)
(Sor. Öğr. Ele.)
|
Dersin Amacı / Hedefi
Ders döneminin verimli geçmesi ve tez aşamasında sorun yaşanmamasıdır.
Dersin İçeriği
Öğrencilere kişisel danışmanlık çerçevesinde aktarılan bilgilerden oluşmaktadır.
Dersin Ön Koşulu
Ön koşul bulunmamaktadır.
Kaynaklar
Ders notu ve kitap bulunmamaktadır.
Notlar
Yoktur.
Dersin Öğrenme Çıktıları
Sıra | Dersin Öğrenme Çıktıları |
---|---|
ÖÇ01 | Öğrenci akademik hayata dair danışmanlık alır. |
ÖÇ02 | Öğrenci, disiplin hakkında danışmanlık alır. |
ÖÇ03 | Öğrenci, semineri ve tezi konusunda destek alır. |
ÖÇ04 | İlk üç çıktıyı yerine getirir. |
Program Öğrenme Çıktıları ile İlişkisi
Sıra | Tür | Program Öğrenme Çıktıları | Duzey |
---|---|---|---|
PÖÇ01 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Genel ahlakı ve ahlak felsefesini ana hatlarıyla tanır | |
PÖÇ02 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Tıbbi deontoloji, tıp etiği, biyoetik alanlarının içeriğini ayrıntılı olarak bilir. | |
PÖÇ03 | Beceriler - Bilişsel, Uygulamalı | Klinik akışı ve tıbbi araştırma süreçlerini ayırt eder. | |
PÖÇ04 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | İnsanlığın geçmişini tarihöncesi ve tarih çağları düzeyinde ana hatlarıylabilir. | |
PÖÇ05 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Sağlığın-tıbbın-hekimliğin birlikte evrimleşmesini derinlemesinedeğerlendirir. | |
PÖÇ06 | Beceriler - Bilişsel, Uygulamalı | Geçmişin tıbbına dair materyali ve belgeleri değerlendirir. | |
PÖÇ07 | Yetkinlikler - Alana Özgü Yetkinlik | Tıp tarihi ve tıp etiği alanlarında akademik çalışma yürütür | 4 |
Haftalık Akış
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Yöntemler |
---|---|---|---|
1 | Serbest görüşme 1 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
2 | Serbest görüşme 2 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
3 | Serbest görüşme 3 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
4 | Serbest görüşme 4 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
5 | Serbest görüşme 5 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
6 | Serbest görüşme 6 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
7 | Serbest görüşme 7 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
8 | Serbest görüşme 8 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
9 | Serbest görüşme 9 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
10 | Serbest görüşme 10 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
11 | Serbest görüşme 11 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
12 | Serbest görüşme 12 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
13 | Serbest görüşme 13 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
14 | Serbest görüşme 14 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
15 | Serbest görüşme 15 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
16 | Serbest görüşme 16 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
17 | Serbest görüşme 17 | Tefekkür | Öğretim Yöntemleri: Soru-Cevap |
Öğrenci İş Yükü - AKTS
Çalışmalar | Sayısı | Süresi (Saat) | İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders ile İlgili Çalışmalar | |||
Ders (Sınav haftaları dahil değildir) | 14 | 4 | 56 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma (Ön çalışma, pekiştirme) | 14 | 4 | 56 |
Değerlendirmeler ile İlgili Çalışmalar | |||
Ödev, Proje, Diğer | 2 | 4 | 8 |
Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) | 1 | 2 | 2 |
Yarıyıl/Yıl Sonu/Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 124 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (s) | 4,96 | ||
AKTS | 5 AKTS |