DTT730 Yüksek Lisans Tezi

25 AKTS - 0-0 Süre (T+U)- . Yarıyıl- 0 Yerel Kredi

Genel Bilgi

Kod DTT730
Ad Yüksek Lisans Tezi
Dönem 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı
Yarıyıl . Yarıyıl
Süre (T+U) 0-0 (T-U) (17 Hafta)
AKTS 25 AKTS
Yerel Kredi 0 Yerel Kredi
Eğitim Dil Türkçe
Seviye Yüksek Lisans Dersi
Tür Tez Çalışması
Öğretim Şekli Yüz Yüze Öğretim
Bilgi Paketi Koordinatörü Prof. Dr. NURİ SELİM KADIOĞLU


Dersin Amacı / Hedefi

Yüksek lisans eğitimini tamamlamaktır.

Dersin İçeriği

Yüksek lisans tezinin hazırlanmasıdır.

Dersin Ön Koşulu

Ön koşul bulunmamaktadır.

Kaynaklar

Tez konusuyla doğrudan bağlantılı tüm yayınlar...

Notlar

Tez konusuyla dolaylı olarak bağlantılı yayınlar...


Dersin Öğrenme Çıktıları

Sıra Dersin Öğrenme Çıktıları
ÖÇ01 Tez konusu hakkında geniş bilgi edinilir.
ÖÇ02 Edinilen bilginin uygun yöntemle işlenir.
ÖÇ03 Tezin kendisini ve teze dayalı makaleleri yayımlar.
ÖÇ04 İlk üç çıktıyı yerine getirir.


Program Öğrenme Çıktıları ile İlişkisi

Sıra Tür Program Öğrenme Çıktıları Duzey
PÖÇ01 Bilgi - Kuramsal, Olgusal Genel ahlakı ve ahlak felsefesini ana hatlarıyla tanır
PÖÇ02 Bilgi - Kuramsal, Olgusal Tıbbi deontoloji, tıp etiği, biyoetik alanlarının içeriğini ayrıntılı olarak bilir. 3
PÖÇ03 Beceriler - Bilişsel, Uygulamalı Klinik akışı ve tıbbi araştırma süreçlerini ayırt eder. 3
PÖÇ04 Bilgi - Kuramsal, Olgusal İnsanlığın geçmişini tarihöncesi ve tarih çağları düzeyinde ana hatlarıylabilir. 3
PÖÇ05 Bilgi - Kuramsal, Olgusal Sağlığın-tıbbın-hekimliğin birlikte evrimleşmesini derinlemesinedeğerlendirir. 3
PÖÇ06 Beceriler - Bilişsel, Uygulamalı Geçmişin tıbbına dair materyali ve belgeleri değerlendirir. 3
PÖÇ07 Yetkinlikler - Alana Özgü Yetkinlik Tıp tarihi ve tıp etiği alanlarında akademik çalışma yürütür 3


Haftalık Akış

Hafta Konu Ön Hazırlık Yöntemler
1 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 1 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
2 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 2 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
3 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 3 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
4 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 4 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
5 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 5 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
6 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 6 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
7 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 7 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
8 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 8 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
9 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 9 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
10 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 10 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
11 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 1 11 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
12 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 12 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
13 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 13 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
14 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 14 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
15 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 15 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
16 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 16 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası
17 Tez çerçevesinde yürütülen çalışmanın öğrenci ve danışman tarafından birlikte değerlendirilmesi 17 Tefekkür Öğretim Yöntemleri:
Soru-Cevap, Beyin Fırtınası


Öğrenci İş Yükü - AKTS

Çalışmalar Sayısı Süresi (Saat) İş Yükü (Saat)
Ders ile İlgili Çalışmalar
Ders (Sınav haftaları dahil değildir) 14 8 112
Sınıf Dışı Ders Çalışma (Ön çalışma, pekiştirme) 14 18 252
Değerlendirmeler ile İlgili Çalışmalar
Ödev, Proje, Diğer 14 18 252
Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) 1 1 1
Yarıyıl/Yıl Sonu/Final Sınavı 1 1 1
Toplam İş Yükü (Saat) 618
Toplam İş Yükü / 25 (s) 24,72
AKTS 25 AKTS

Güncelleme Zamanı: 03.10.2024 01:50