Genel Bilgi
Kod | HEM715 |
Ad | Seminer Dersi |
Dönem | 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı |
Dönem | Güz ve Bahar |
Süre (T+U) | 0-0 (T-U) (17 Hafta) |
AKTS | 3 AKTS |
Yerel Kredi | 0 Yerel Kredi |
Eğitim Dil | Türkçe |
Seviye | Yüksek Lisans Dersi |
Tür | Seminer |
Öğretim Şekli | Yüz Yüze Öğretim |
Bilgi Paketi Koordinatörü | Prof. Dr. EVŞEN NAZİK |
Dersin Öğretim Elemanı |
Doç. Dr. SALİHA BOZDOĞAN YEŞİLOT
(A Grubu)
(Sor. Öğr. Ele.)
Dr. Öğr. Üyesi ZEHRA ESKİMEZ (B Grubu) (Sor. Öğr. Ele.) |
Dersin Amacı / Hedefi
aeea
Dersin İçeriği
eaea
Dersin Ön Koşulu
eaea
Kaynaklar
eaea
Notlar
eaea
Dersin Öğrenme Çıktıları
Sıra | Dersin Öğrenme Çıktıları |
---|---|
ÖÇ01 | Araştırma konusu ile ilişkili bilgi birikimi oluşturur |
ÖÇ02 | Teorik ve metodolojik yaklaşımları ve terminolojiyi çözümler |
ÖÇ03 | Araştırma ve yazma becerilerini uygular |
ÖÇ04 | Araştırma etiğini bilir ve uygular. |
ÖÇ05 | Akademik bir çalışma planlar, yazar ve değerlendirir. |
Program Öğrenme Çıktıları ile İlişkisi
Sıra | Tür | Program Öğrenme Çıktıları | Duzey |
---|---|---|---|
PÖÇ01 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | 1. Hemşirelik uygulamalarında kanıta dayalı hemşirelik bakımından yararlanır | 3 |
PÖÇ02 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Sağlıklı ve hasta bireyin sorunlarını çözümlemede hemşirelikteki yeni yaklaşımları kullanır | 3 |
PÖÇ03 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Farklı disiplinlerden ve kendi alanından edindiği temel bilgileri uygulama alanlarında kullanır ve verdiği hizmeti değerlendirir. | 2 |
PÖÇ04 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Araştırmadan elde ettiği sonuçları hemşirelik uygulamalarına yansıtır. | 1 |
PÖÇ05 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Disiplinler arası iletişim sağlayabilir ve işbirliği kurabilir. | 2 |
PÖÇ06 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Hemşirelik uygulamalarına eleştirel gözle bakar. | |
PÖÇ07 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Bilimsel araştırmalarda ve yayınlarda etik ilkelere uygun çalışılmasına yönelik tutum geliştirir. | 1 |
Haftalık Akış
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Yöntemler |
---|---|---|---|
1 | Tez çalışmalarıyla ile ilgili bir literatür taramas-I | literatür tarama | |
2 | Tez çalışmalarıyla ile ilgili bir literatür taraması-II | literatür tarama | |
3 | Tez çalışmalarıyla ile ilgili bir literatür taramas-III | literatür tarama | |
4 | Tez çalışmalarıyla ile ilgili bir literatür taraması-IV | literatür tarama | |
5 | Danışman öğretim üyesi ile birlikte bir seminer konusu belirleme-I | literatür tarama | |
6 | Danışman öğretim üyesi ile birlikte bir seminer konusu belirleme-II | literatür tarama | |
7 | Danışman öğretim üyesi ile birlikte bir seminer konusu belirleme-III | literatür tarama | |
8 | Ara Sınavlar | ||
9 | Seminer konusunu yazma-I | literatür tarama | |
10 | Seminer konusunu yazma-II | literatür tarama | |
11 | Seminer konusunu yazma-III | literatür tarama | |
12 | seminer sunumu ve anlatımı-I | literatür tarama | |
13 | seminer sunumu ve anlatımı-II | literatür tarama | |
14 | sunumu ve anlatımı-III | literatür tarama | |
15 | seminer sunumu ve anlatımı-IV | literatür tarama | |
16 | Yarıyıl Sonu Sınavları | ||
17 | Yarıyıl Sonu Sınavları | seminerle ilgili literatür tarama |
Öğrenci İş Yükü - AKTS
Çalışmalar | Sayısı | Süresi (Saat) | İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders ile İlgili Çalışmalar | |||
Ders (Sınav haftaları dahil değildir) | 14 | 2 | 28 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma (Ön çalışma, pekiştirme) | 14 | 3 | 42 |
Değerlendirmeler ile İlgili Çalışmalar | |||
Ödev, Proje, Diğer | 0 | 1 | 0 |
Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) | 1 | 1 | 1 |
Yarıyıl/Yıl Sonu/Final Sınavı | 1 | 4 | 4 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 75 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (s) | 3,00 | ||
AKTS | 3 AKTS |