Genel Bilgi
| Birim | SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ |
| SAĞLIK FİZİĞİ (YL) (TEZLİ) | |
| Kod | MEDF508 |
| Ad | Radyobiyoloji |
| Dönem | 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı |
| Dönem | Bahar |
| Süre (T+U) | 3-0 (T-U) (17 Hafta) |
| AKTS | 3 AKTS |
| Yerel Kredi | 3 Yerel Kredi |
| Eğitim Dil | Türkçe |
| Seviye | Yüksek Lisans Dersi |
| Tür | Normal |
| Öğretim Şekli | Yüz Yüze Öğretim |
| Bilgi Paketi Koordinatörü | Prof. Dr. IŞIL ÖCAL |
| Dersin Öğretim Elemanı |
Güncel dönem ders programı henüz yapılmamıştır.
|
Dersin Amacı / Hedefi
Dersin İçeriği
Dersin Ön Koşulu
Kaynaklar
Notlar
Dersin Öğrenme Çıktıları
| Sıra | Dersin Öğrenme Çıktıları |
|---|
Program Öğrenme Çıktıları ile İlişkisi
| Sıra | Tür | Program Öğrenme Çıktıları | Duzey |
|---|---|---|---|
| PÖÇ01 | Beceriler - Bilişsel, Uygulamalı | Alanı ile ilgili temel bilgileri öğrenmek | |
| PÖÇ02 | Yetkinlikler - Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Laboratuvarda deneysel düzenek kurabilmek ve çalışabilmek | |
| PÖÇ03 | Yetkinlikler - Öğrenme Yetkinliği | Kendi başına bir proje önerisi hazırlayabilmek | |
| PÖÇ04 | Yetkinlikler - İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Bir deneysel araştırmayı planlayabilmek | |
| PÖÇ05 | Yetkinlikler - Alana Özgü Yetkinlik | Araştırma sonucu rapor haline getirebilmek | |
| PÖÇ06 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Araştırma bulgularını yorumlayabilmek | |
| PÖÇ07 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Alanı ile ilgili analitik düşünce mekanizmasına sahip olmak, Güvenilir bilgiye ulaşabilmek, Araştırma projesi oluşturabilme ve yazabilmek, Etik değerlere bağlı olarak çalışma ve araştırma yapabilmek | |
| PÖÇ08 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Araştırdığı teorik bilgileri sistematik bir şekilde dinleyici kitlesine aktarabilmek Edindiği bilgileri halka etkili şekilde aktarabilmek | |
| PÖÇ09 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Mesleği ile ilgili olarak bilimsel düşünce sistematiğine sahip olmak | |
| PÖÇ10 | Yetkinlikler - Öğrenme Yetkinliği | Araştırma planlaması yapabilmeyi öğrenmek |
Haftalık Akış
| Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Yöntemler |
|---|