Dersler ile Program Öğrenme Kazanımları İlişkileri | |||||||||||||||||||
Ders | ÖK1 | ÖK2 | ÖK3 | ÖK4 | ÖK5 | ÖK6 | ÖK7 | ÖK8 | ÖK9 | ÖK10 | ÖK11 | ÖK12 | ÖK13 | ÖK14 | ÖK15 | ÖK16 | ÖK17 | ÖK18 | ÖK19 |
Alternatif Ölçme Yaklaşımları (ES402) |
2 | 2 | 3 | 5 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Anadolu Halk Kültürü (GK204) |
4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Antropoloji (SB204) |
4 | 2 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Arkeoloji (SB105) |
2 | 3 | 2 | 2 | 5 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 4 |
Bilim, Teknoloji ve Sosyal Değişme (SB208) |
3 | - | 4 | 3 | - | - | - | 3 | 5 | 3 | - | - | 5 | 3 | - | - | 4 | - | 4 |
Bilimsel Araştırma Yöntemleri (SBG201) |
2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | - | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | 4 | 3 |
Coğrafya Uygulamaları (AS108) |
3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 |
Coğrafyaya Giriş (AS107) |
4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 |
Çağdaş Dünya Tarihi (SB308) |
5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 |
Çocuk Edebiyatı (GK110) |
5 | - | - | - | - | - | 5 | - | 5 | - | 3 | 4 | - | - | 5 | 3 | 5 | - | 3 |
Eğitim Bilimine Giriş (EMB101) |
- | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Eğitim Felsefesi (SBE104) |
3 | 3 | - | - | 3 | - | - | - | 4 | - | - | - | 5 | 5 | - | 5 | - | 5 | 4 |
Eğitimde İletişim (GK108) |
4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Ekonomi (SB108) |
3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 4 |
Eskiçağ Tarihi ve Uygarlığı (SB104) |
4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 |
Felsefe (SB106) |
4 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Geçmişten Günümüze Sanat ve Sorunları (AS301) |
4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 |
Genel Beşeri ve Ekonomik Coğrafya (SB202) |
5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 |
Genel Fiziki Coğrafya (SB120) |
4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 |
Günümüz Dünya Sorunları (SB409) |
3 | 2 | 4 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | - | 2 | 2 | 4 | 5 | 2 | 3 | 4 |
İnsan Hakları Eğitimi (AS328) |
- | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 |
İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi (SB307) |
5 | 3 | 4 | 3 | 1 | 1 | 5 | 1 | 2 | 2 | 5 | 5 | 1 | 2 | 5 | 5 | 5 | 2 | 2 |
İnsan İlişkileri ve İletişim (SB306) |
5 | - | - | - | - | - | 2 | - | 3 | 1 | 1 | 5 | - | 2 | 1 | 2 | 4 | 1 | 1 |
İslam Öncesi Türk Tarihi ve Kültürü (SB225) |
4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 |
Karşılaştırmalı Eğitim (ES207) |
- | 2 | 2 | 3 | 2 | 4 | 2 | 3 | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | - | - | 3 | 3 | 3 | 3 |
Kentleşme ve Çevre Sorunları (GK215) |
5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 |
Liderlik Eğitimi (GK202) |
4 | - | - | - | - | - | 1 | - | 5 | - | 2 | 3 | - | 1 | 1 | 4 | 4 | 2 | 2 |
Medya Okuryazarlığı (ES304) |
2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Müzik ve Toplum İlişkileri (AS305) |
3 | 1 | 1 | 4 | 2 | 4 | 5 | 4 | 5 | 2 | 4 | 4 | 2 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 5 |
Okul Deneyimi I (MB433) |
4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Okul Kültürü (ES107) |
5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 5 | 2 | 4 | 3 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 |
Ortaçağ Tarihi (SB206) |
4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 |
Ortadoğu Da Siyasal ve Toplumsal Yapı (AS303) |
5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 |
Osmanlı Tarihi ve Uygarlığı I (SB301) |
4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Osmanlı Tarihi ve Uygarlığı Iı (SB302) |
4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenme Psikolojisi (ES208) |
3 | 5 | 3 | 4 | - | 1 | 1 | - | - | - | 4 | 2 | 4 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 |
Öğretim İlke ve Yöntemleri (SB212) |
5 | 5 | 5 | 2 | - | - | - | - | - | 4 | - | - | 3 | 5 | 2 | - | 3 | 3 | 2 |
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme (MB327) |
4 | 3 | 5 | - | - | - | - | - | 2 | - | - | - | 2 | - | - | - | 2 | 3 | 2 |
Öğretmen Kimliği (ES105) |
5 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 4 | 2 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 |
Öğretmenlik Uygulaması (SB414) |
3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | - | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 5 | 2 | 4 | 2 | - | 5 |
Ölçme ve Değerlendirme (EMB302) |
- | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Özel Eğitim (MB417) |
- | 5 | 5 | 5 | - | - | - | - | - | - | 5 | 5 | 5 | - | - | - | 5 | 5 | 5 |
Özel Öğretim Yöntemleri I (MB431) |
5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Özel Öğretim Yöntemleri Iı (MB410) |
5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 |
Program Geliştirme (SBG203) |
4 | 5 | 4 | - | - | 2 | 3 | - | - | - | 4 | - | - | 5 | 2 | 4 | 3 | 4 | 3 |
Psikodrama (AS213) |
4 | 4 | - | - | - | - | - | - | - | - | 4 | 4 | - | 4 | 4 | 4 | 4 | - | 4 |
Rehberlik (MB403) |
4 | 4 | - | - | - | - | 2 | - | 2 | - | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | - | 4 | 4 | 4 |
Sanat ve Estetik (SB209) |
4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Sessiz İletişim: Beden Dili (GK307) |
4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Sınıf Yönetimi (MB319) |
4 | 5 | 3 | 2 | - | - | - | - | - | - | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 |
Siyasal Düşünceler Tarihi (AS216) |
4 | - | - | - | - | - | 5 | - | - | 3 | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Siyaset Bilimine Giriş (SB205) |
4 | 2 | 1 | 1 | 3 | 2 | 5 | 2 | 2 | 2 | 5 | 4 | 1 | 1 | 5 | 4 | 2 | 2 | 4 |
Siyasi Coğrafya (SB310) |
4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | - | 2 | 2 | - | 1 | 3 | 4 | 4 | 5 | 3 |
Sosyal Bilgiler Ders Kitabı İnceleme (SB403) |
1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 5 | 3 | 1 | - | - | 4 | 3 | 2 | 3 | 3 |
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Alternatif Kaynaklar (AS211) |
- | - | 2 | 2 | 3 | 2 | 4 | 2 | 2 | - | 2 | 3 | - | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 |
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Müze Kullanımı (ES301) |
5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 2 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Sosyal Bilgilerde Değerler Eğitimi (ES302) |
2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Sosyal Bilgilerde Edebiyat İncelemesi (SB304) |
2 | 1 | 3 | 3 | - | 2 | 5 | 2 | 5 | 2 | 5 | - | - | - | 2 | - | - | - | - |
Sosyal Bilgilerde Eğitsel Oyun (ES209) |
5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Sosyal Bilgilerde Yaratıcı Drama (SB312) |
5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 2 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Sosyal Bilgilerin Temelleri (SB101) |
1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | - | 1 | 2 | 4 | 1 | - | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Sosyal Proje Geliştirme (SB404) |
2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Sosyal Psikoloji (SB103) |
3 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 4 | 2 |
Sosyoloji (SB107) |
5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Tarih Bilimine Giriş (AS109) |
4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 |
Tarih Metodolojisi (AS106) |
4 | - | - | - | 5 | - | 2 | 2 | 1 | - | - | - | - | 3 | 1 | - | - | 5 | - |
Tarihi Coğrafya (AS312) |
2 | 1 | 4 | 3 | 3 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 4 |
Tarihsel Empati (AS326) |
4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Temel Hukuk (SB207) |
3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 5 | 4 | 1 | 1 | 1 | 3 | 5 | 1 | 2 | 5 | 4 | 5 | 4 | 2 |
Topluma Hizmet Uygulamaları (SGK301) |
5 | - | 5 | - | - | - | - | - | - | - | 5 | 5 | - | - | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 |
Toplumsal Cinsiyet (AS415) |
- | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | - | - | 5 | 5 | 5 | - | 4 | 5 |
Turizm Coğrafyası (GK303) |
5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | - | 3 | 4 |
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (MB314) |
3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Türk Eğitim Tarihi (SBG202) |
3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 |
Türkiye Beşeri ve Ekonomik Coğrafya (SB303) |
5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 3 | - | - | - | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | - |
Türkiye Cumhuriyeti Tarihi I (SB407) |
4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 |
Türkiye Cumhuriyeti Tarihi II (SB412) |
5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Türkiye' de Modernleşme ve Eğitim (ES404) |
- | - | - | - | 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | - | - | - | 3 | 5 | - | - | - |
Türkiye Fiziki Coğrafyası (SB201) |
5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | - | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 |
Türkiye'de Nüfüs ve Şehirleşme Hareketleri (AS401) |
4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 |
Türkiye'nin Yönetim Yapısı (AS403) |
4 | - | - | - | 2 | - | 3 | 3 | - | - | 3 | 3 | - | - | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 |
Uygulamalı Harita Bilgisi (AS-202) |
2 | 4 | 5 | 5 | 4 | 2 | - | 5 | 5 | 2 | 3 | 4 | 1 | - | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 |
Ülkeler Coğrafyası (SB309) |
5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | - |
Üniversite Yaşamına Giriş (SB117) |
- | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Vatandaşlık Bilgisi (SB210) |
- | - | - | - | - | - | 5 | - | - | - | - | 5 | - | - | 5 | 5 | 5 | - | - |
Yeni ve Yakınçağ Tarihi (SB305) |
4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 |
Yerel Tarih ve Kültür (SBE102) |
4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 |
Zaman Yönetimi (ES303) |
2 | 2 | 2 | - | - | - | - | - | 3 | - | - | - | - | 3 | - | 3 | 3 | 3 | 3 |
İlişkili ders sayısı / 88 | 78 | 74 | 74 | 70 | 68 | 68 | 74 | 68 | 75 | 67 | 76 | 71 | 66 | 73 | 78 | 77 | 78 | 77 | 78 |
İlişki ağırlığı | 296 | 266 | 276 | 260 | 241 | 240 | 286 | 240 | 279 | 246 | 294 | 284 | 247 | 268 | 309 | 299 | 305 | 294 | 300 |
* İlişki düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir |