DERS BİLGİLERİ | |||||
---|---|---|---|---|---|
Ders | Kodu | Yarıyıl | Ders Süresi | Kredi | AKTS |
Graduation Thesis | AEN 411 | 7 | 0 | 2 | 3 |
Ön Koşul Dersleri | Yok |
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar | None |
Dersin Dili | İngilizce ![]() |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Koordinatörü | |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | Öğrenciye proje üretme ve sunum yapma becerisi kazandırmak
|
Dersin İçeriği | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
---|
1) Öğrenciye proje üretme ve sunum yapma becerisi kazandırmak |
DERSİN PROGRAM KAZANIMLARINA KATKISI | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
No | Temel öğrenme Kazanımları | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Bilgisayar sistemlerini ve programlarını kullanır |
||||||
2 | Çeşitli mühendislik teknikleri ve becerileri ile donanımlı olma |
||||||
3 | İstatistiksel teknikleri kullanarak farklı disiplinlerin problemlerine çözüm üretir |
||||||
4 | Teknik, ekonomik, çevresel, üretilebilirlik, sürdürülebilirlik sınırlamaları dâhilinde çeşitli mühendislik ihtiyaçlarını karşılamak üzere bir sistem, bileşen veya süreç tasarlayabilme |
X | |||||
5 | Görsel, veritabanı ve web programlama tekniklerini anlama ve nesnel program yazabilme yeteneğine sahip olma |
X | |||||
6 | Bir işletmede karşılaşabileceği uygulamaları bağımsızca inceleyip öğrenebilme; gördüğü problemlerinin kritik değerlendirmesini yapabilme; problemleri formüle edebilme ve uygun tekniği seçerek çözüm getirebilme |
X | |||||
7 | Bir ürünün veya üretim yönteminin tanımlanması, tasarlanması, geliştirilmesi ve kullanıma alınmasına öncülük edebilme |
X | |||||
8 | Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliğinin farkında olma ve kendini devamlı yenileyebilme |
||||||
9 | İngilizceyi teknik veya teknik olmayan konularda yazılı ve sözlü etkin kullanabilme |
||||||
10 | Çok etkin bir biçimde bilgisayar kullanabilme; bilgisayar destekli çizim, tasarım, çözümleme ve sunum yapabilme |
X | |||||
11 | Mesleki gelişiminin yanı sıra, ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, sosyal, kültürel ve sanatsal alanlarda öğrenme gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirir. |
X | |||||
12 | Teknik ve etik sorumluluklarının farkında, meraklı ve yenilikçi olma |
DERS AKIŞI | |||
---|---|---|---|
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Yöntem |
1 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
2 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
3 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
4 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
5 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
6 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
7 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
8 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
9 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
10 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
11 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
12 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
13 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
14 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
15 | Tez konusuyla ilgili literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları | Literatür taraması | |
16-17 | Sunum |
KAYNAKLAR | |
---|---|
Ders Notu | |
Diğer Kaynaklar | 1 |